Azt már mindannyian tudjuk, hogy ma már nem elég, ha van egy szép weboldalunk, hanem el kell érni, hogy a látogatók rátaláljanak. Ezt kétféleképpen tehetjük meg: hirdetéssel és keresőoptimalizálással.
Tovább »A befelé mutató linkek mindig is a keresőoptimalizálás fontos részét képezték, hiszen a Google algoritmusai nem csak a tartalmat vették alapul, amikor kialakították a keresési rangsort az egyes kulcsszavakra, hanem a weboldalra mutató hivatkozásokat is.
Tovább »A jól megírt szövegek nemcsak a keresőoptimalizálás szempontjából fontosak, hanem a felhasználók számára is. A megfelelő tájékoztatás és a precíz fogalmazás megbízhatóságot sugall, és növeli a felhasználói elégedettséget is.
Tovább »Egy webáruház akkor tud bevételt termelni, ha megfelelő mennyiségű forgalom érkezik rá. A magas látogatószám még nem jelentik azt, hogy a vásárlások is kimagaslóak lesznek, de sokkal nagyobb az esélye.
Tovább »Mindenkinek fontos, hogy az emberek megtalálják a vállalkozását, hiszen ha nincsenek ügyfelek, a vállalkozás sem lesz hosszú életű. Nagyon sok cég úgy ajánlja a keresőoptimalizálási szolgáltatását, hogy havonta kell fizetni érte, és nem is keveset.
Tovább »Nagyon sok tévhit van azzal kapcsolatban, hogy mennyibe is kerülnek az egyedi weblapok vagy webáruházak. Cikkünkben most utánajártunk a dolgoknak, és megkérdeztük az ország egyik legnépszerűbb webáruház készítőit az árakról.
Tovább »A keresőoldalakon elfoglalt helyekért kemény harc megy, és sok esetben érthetetlennek tűnhet, hogy miért pont azok a lista első találatai, amik. A rangsor elég szigorú feltételek alapján alakul ki, de mintha ez nem minden esetben lenne így.
Tovább »